Jeden deň s Low Carb

Ako vyzerá moja strava počas dňa? Čo vlastne jem? Tu prinášam vzorový jedálniček na jeden deň, aj s nutričnými hodnotami.

Kontrolu nutričných hodnôt, je najjednoduchšie sledovať si v niektorej z aplikácii, ktorých je v ponuke na internete viac a väčšina je k dispozícii zadarmo.

Moje nutričné hodnoty na deň, mám nastavené na:

Bielkoviny 85 g
Sacharidy 50 g
Tuky 138 g
Denný príjem 1 780 kcal
Pitný režim  2 litre

Nutričné hodnoty nemusíš dodržiavať presne na chlp. Malé odchýlky vôbec neprekážajú. V podstate, sa presné nutričné hodnoty potravín nedajú presne zmerať. Pokiaľ vysoko neprekročíš svoj kcal príjem a budeš držať na uzde príjem sacharidov, je všetko v poriadku.

V mojej tabuľke, uvádzam sacharidy 50 g/deň, ale v skutočnosti sa snažím ich držať nad 50 g, teda medzi 50-70 g. V prípade, že si pár dní pod 50 g (niektorí musia ísť až pod 30 g sacharidov/deň), môžeš spadnúť do ketózy, čo ja nechcem.

Ak si na začiatku, odporúčam sacharidy znižovať postupne. Začať niekde na 130 -150 g a postupne znižovať, aby si si ty, aj telo zvyklo.

Raňajky: Kokosová kaša s jahodami, malinami a mandľami.

Bielkoviny 6,97 
Sacharidy 18,34 
Tuky 34,26
kcal 438

Desiata: Káva s mandľovým mliekom.

Bielkoviny 0,60
Sacharidy 1,20
Tuky 1,35
kcal 19

Obed: Segedín s knedľou (recept TU).

Bielkoviny 29,89
Sacharidy 13,92
Tuky 45,01
kcal 586

Olovrant: Jahodová proteinová tyčinka

Bielkoviny 15,00
Sacharidy 4,88
Tuky 6,07
kcal 154

Večera: Treska so šunkou, syrom a paprikou.

Bielkoviny 37,27
Sacharidy 12,59
Tuky 51,65
kcal 665

V mojom jedálničku mám 4 jedlá denne. Mne to takto vyhovuje. Olovrant mám zaradený, kedže poobede vydávam viacej energie, ako doobeda (desiata mi nechýba – postačí mi len káva), aby som do večere bez ťažkostí vydržala. Koľkokrát do dňa jesť, je na každom zvlášť. Či už trikrát, alebo päťkrát záleží, čo ti vyhovuje. Na čo dávať pozor, je pravidelnosť. Jedlo nevynechávať a snažiť sa jesť v tú istú hodinu.

A ako, je to všetko spolu za jeden deň?

Bielkoviny 89,7
Sacharidy 50,9
Tuky 138
Denný príjem 1 862

A ako, si správne vypočítať svoje nutričné hodnoty, si napíšeme v samostatnom článku. Keďže, je táto téma obsiahlejšia.

Dúfam, že som ti aspoň trochu pomohla vidieť detailnejšie Low Carb stravovanie.

Andrea Imrichová
Ukazujem ľudom cestu k chudnutiu a zmene životného štýlu. Ja sama som na mojej ceste schudla 30 kg a zároveň prišla k poznatku, aká dôležitá je naša myseľ pri chudnutí. Pomáham ľudom s chudnutím a zmenou ich myslenia, pretože ja sama som to prežila. Baví ma inšpirovať ľudí na ceste k lepšiemu štíhlejšiemu životu plnom šťastia a energie, pretože som aj ja sama touto cestou išla. Môj príbeh si prečítajte tu >>
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.